Ismerjük annyira Rossit, hogy tudjuk, nem lehet a motorja egyszínű, neon fényezés nélkül talán a pályára sem gurulna ki. A 2011-es szezonra elhagyta a Yamahát és a Ducatihoz szerződött – természetesen rajtszámát megtartotta, idén is a 46-os számot kell figyelni.
A geoduck (ejtsd: guidák), amely az egyik legrondább minden kagylóféle és tengeri herkentyű között.
Súlya a 6 kilót is eléri, húsos nyakát akár egy méterig is kinyújtja - aminek látványa igazán nem mindennapi.
Húsa édeskés és lágy. A szusi konyhák mirugainak, vagyis “hatalmas kagylónak” hívják.
Megfogásakor legyünk körültekintőek, mert elég veszélyes!
A piros linken láthatod, hogy kell kaját csinálni belőle :
www.youtube.comwatch?v=raCUc5A6FHU
"Pofádba nyomunk egy AK-t PH-val,
A streeten rímmel dobálózunk, amíg ti téglával,
Mocskos témákkal, lassan már csak fél májjal,
Műmájerek kifekszenek a betonon 2 vállal!"
www.bloosebroavaz.hu
Az Isle of Man TT, teljes nevén Isle of Man Tourist Trophy a legnagyobb hagyománnyal bíró motorverseny, melyet már 1907 óta megrendeznek. 1949-től 1977-ig a MotoGP versenynaptárának részét képezte. A verseny a MotoGP Holland Nagydíja mellett a legnagyobb presztízzsel bír a versenyzők körében. Eddig kétféle versenypályán zajlott, a rövidebb, 35 kilométeres St. John's Short Course 1910-ig látta vendégül a versenyzőket, a hosszabb, 60 kilométeres Snaefell Mountain Course-on pedig 1911 óta rendezik meg a versenyeket. A hosszabb pályán a körrekord John McGuiness nevéhez fűződik, ő valamivel több, mint 17 perc alatt teljesítette a kört a 2007-es versenyen. A legtöbbször az északír Joey Dunlop diadalmaskodott, aki 1977-től 2000-ben bekövetkezett haláláig összesen 26-szor nyerte meg a versenyt. Az időmérő edzéseken minden géposztály versenyzőinek öt nap áll rendelkezésre minél jobb időt futni. Naponta egy kört futhatnak. A versenyt az utolsó edzéssel egy napon tartják, amely kategóriától függően 3 és 6 kör között változik. 6 kört csupán a Superbike-ban indulóknak kell teljesíteniük.